Shipping & Returns

 

truck Gratis standaard DHL of UPS verzending binnen Nederland

bij bestelllingen vanaf € 299,00 ( 1-3 werkdagen )

   

VERZENDING EN BEZORGING

Bestellingen geplaatst op werkdagen en betaald via Ideal voor 15:00 uur worden over het algemeen dezelfde (werk) dag verzonden.  In het weekend worden geen bestellingen verzonden. U ontvangt van ons een e-mail met het trackingnummer zodra wij  uw order hebben klaarstaan voor verzending..

 

VERZENDKOSTEN

Bestellingen vanaf €uro 299,00 worden binnen Nederland gratis met UPS of DHL standaard service verzonden.

( 1-3 werkdagen )

Voor zendingen naar het buitenland geldt, dat de exacte prijs voor versturen afhankelijk is van het gewicht van de zending, en het land waarnaar wordt verstuurd. Deze verzendkosten worden automatisch voor u berekend, wanneer u de bestelling plaatst. U kunt de kosten voor UPS zendingen ook opvragen op elke productpagina. Klik hiervoor op de verzendkosten knop.

Voor het verzenden van bestellingen maken wij hoofdzakelijk gebruik van UPS  Bij het afronden van de bestelling kunt u de gewenste service selecteren.

VERZENDING MET UPS.

Pakketten verzonden via UPS zijn verzekerd en worden tenzij specifiek aangegeven niet bij de buren afgeleverd. UPS doet 1 afleverpoging waarna uw bestelling word afgegeven bij het dichtsbijzijnde UPS accespoint dat staat vermeld op de Infonotice ( niet thuis notificatie ) waar u uw bestelling op vertoon van een geldig legitimatie bewijs kunt afhalen. meestal bevind zich deze binnen een straal van 1-2 km of kunt u kiezen voor een ander aflevertijdstip of zelfs een ander afleveradres. U dient hiervoor zelf contact met UPS op te nemen. UPS levert alleen op werkdagen.

RETOURNEREN

Het kan voorkomen dat u bestelde product(en) of een deel hiervan na ontvangst aan ons wilt retourneren. U mag dit als consument uiterlijk binnen 14 dagen ( voor outlet producten is dit 7 dagen )na ontvangst van de bestelling (de zogenaamde afkoelingsperiode)  Dit is niet van toepassing voor zakelijke bestellingen.

Om van deze regeling gebruik te kunnen maken gelden wel een aantal voorwaarden welke ook van toepassing zijn voor garantie afhandeling binnen de omruil periode.

VOORWAARDEN :

  • U heeft uw bestelling als consument gedaan.
  • Vraag via email uw retournummer aan.
  • Binnen 14 dagen na levering van de bestelling inclusief (kopie) faktuur.
  • Het product is compleet (inclusief onbeschadigde beschermfolies). Netjes gebruikt. Onbeschadigd en is ontdaan van wachtwoorden, Email adressen en eventueele gebruikte tokens zijn hersteld.
  • Het product is, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakt in de originele verpakking met overdoos of verpakt in pakpapier om de originele verpakking te beschermen. gebruikmakend van transparente tape! zonder onnodige stickers en/of voorzien van aantekeningen aangebracht op de originele verpakking.
  • Onbeschadigde verpakkingen in de breedste zin, hierbij de binnenverpakking inbegrepen.
  • De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.
  • Het bestelde is geen zakelijke bestelling.
  • Niet van toepassing op Software en Media waaronder Blu-ray discs, DVD's en special geprepareerde opslag media zoals  Custom made of custom created Hard-drives.

Bij zichtbare gebruikssporen,  het niet verwijderen van wachtwoorden,  email adressen of niet herstelde tokens krijgt u van ons een deelvergoeding van 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Voorbeelden van gebruikssporen: Incompleet en/of zonder (over) doos of andere beschermende verpakking, het product is beschadigd of vervuild door bijvoorbeeld (vette) vingerafdrukken, Rooklucht.

Bij ernstige tekortkoming of een combinatie van het bovenstaande kunnen wij besluiten het retour nemen niet te honoreren en zullen wij deze aan u terugsturen.

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen zullen wij deze accepteren en wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening.

DEFECT OF VERKEERD PRODUCT

Is een product defect, heeft u het verkeerde product ontvangen of heeft u vragen over de werking van uw product? Stuur ons een e-mail, en geef daarin een duidelijke beschrijving van het probleem en verwijs altijd naar het ordernummer voor een snelle afhandeling van uw aanvraag. Bellen kan uiteraard altijd. Dit draagt bij aan een snellere behandeling van uw vraag.